Colectia „Handmade in Africa”

După cum mulți dintre voi știți deja, ultimele luni le-am petrecut în Africa, în minunata Tanzania 🇹🇿❤️ (unde mă aflu și în prezent 🙂). A fost foarte greu să mă organizez cu ceea ce aș putea face și de aici, dar încet s-a conturat treaba 😉:

Doream să fac ceva cu iz african, dar eram limitată la materialele pe care le-am adus cu mine, foarte puține la număr… Despre a achiziționa cumva una-alta de aici nici nu putea fi vorba, nici online (aici nu există adrese, deci nici nu au unde livra produsele 🤦‍♀️), nici offline (de magazine specializate – nici vorbă…😱 ). Mă puteam baza doar pe ceea ce pot achiziționa de la artizanii locali. Și așa mi-au sărit în ochi micile sculpturi realizate manual de artizanii din tribul maasai, pe care le pot folosi la confecționarea bijuteriilor mele ❤️.

Mai târziu am vizitat și tribul makonde ❤️ (în Tanzania trăiesc 120 triburi diferite), ocupația lor principală fiind sculptura în lemn. Cel mai mult au reușit să mă impresioneze două aspecte:

  • totul se execută nu doar manual, ci și în stil tradițional (de exemplu pirogravarea se face cu ajutorul unor ustensile încălzite la focul de tabără ❤️)
  • respectul lor pentru natură: regula de bază este ca pentru fiecare copac tăiat se plantează alți cinci 🌳🌳🌳

Așadar am hotărât să colaborez și cu ei și să folosesc micile lor statuete din lemn de eben ❤️

Dar, având în vedere că eu iubesc culorile, iar Africa abundă de ele 🌈❤️, atât am tot admirat bijuteriile colorate pe care ei le confecționează, până am găsit un artizan dispus să mă ajute să învăț cum se fac, din ce se fac și mai ales: de unde cumpăr materialele… 😀 Și uite așa, în colaborare cu el, s-a născut colecția de brățări „Colors of Africa”

Majoritatea bijuteriilor sunt inspirate din minunata cultură a tribului maasai, cu care avem legături strânse.

Plata si livrare

  • Din păcate Poșta Tanzaniană nu mai livrează către Europa din decembrie 2021 (pe motiv de pandemie 🤦‍♀️), așadar momentan informatiile legate de plată si livrare nu sunt valabile. Produsele le puteți găsi la standul colegelor mele de la AniEla ✨ la târgurile handmade din Cluj. În caz că sunteți din altă localitate, dar ați dori totuși să cumpărați, anunțati-mă, găsim o soluție 😉. 
  • Avand in vedere ca o parte a stocului existent se afla in Romania, vom incerca sa onoram si comenzile celor care nu reusesc sa ajunga la targurile din Cluj. Astfel podusele voastre vor fi livrate din Romania, cu cheltuielile de livrare de 15 lei/colet.
  • Plata se va face în avans, prin transfer bancar (ING, Revolut, PayPal)

Pfoai, nici partea asta nu a fost ușoară 🤦‍♀️: având în vedere că livrez din Africa, unde nimic nu funcționează așa cum suntem noi obișnuiți, nu a fost ușor să găsesc soluția cea mai avantajoasă pentru toți… 📬

Astfel cheltuielile de livrare vor fi:

🔸30 lei/primul produs

🔸+5 lei pentru fiecare produs în plus (având în vedere că costul livrării se calculează în funcție de greutate)

Despre termenul de livrare din păcate nu vă pot spune mare lucru, dar vă rog să luați în calcul aproximativ 30 zile (cu toate că am avut caz încare coletul a ajuns în 10 zile, dar eu nu am cum să garantez asta… )

received_461389815953721

Iar acum, că știți toate despre tot, putem să trecem în sfârșit la subiect 😀:

Bratari

Bratara ultra-lata „Ifrah’s Art” ❤️

🔸sunt adevărate opere de artă confecționate din sute de mărgele de sticlă colorate 🌈, de către colaboratorul meu, talentatul artist local, Ifrah 🎨🖌️

Dimensiuni:

  • lățime: 6,5 cm
  • lungime: reglabilă
  • Preț: 100 lei -10%, pentru că brățara nu este perfectă (elefantul a ieșit puțin lunguieț) = 90 lei
 

Bratari duble „Maasai style”

🔸sunt confecționate din sute de mărgele de sticlă colorate 🌈, printr-o tehnică învățată de la artizanii africani.

Dimensiuni:

  • lățime: 7 cm
  • lungime: reglabilă

Fiindcă majoritatea brățărilor au modelul neuniform – iar această caracteristică le face unice 😉 – , ficeare brățară este fotografiată din două unghiuri diferite.

  • Preț: 90 lei 

Dimensiuni:

  • lățime: 5-5,5 cm
  • lungime: reglabilă
  • Preț: 80 lei 

Colectia bratari „Colors of Africa”

🔸sunt confecționate din sute de mărgele de sticlă colorate 🌈, printr-o tehnică învățată de la artizanii africani.

Dimensiuni:

  • lățime: 2 cm
  • lungime: reglabilă

Fiindcă majoritatea brățărilor au modelul neuniform – iar această caracteristică le face unice 😉 – , majoritatea brățăror este fotografiată din două unghiuri diferite.

  • Preț: 60 lei

Set bratari „African duble”

🔸set compus din trei brățări confecționate din sute de mărgele de sticlă colorate 🌈, printr-o tehnică învățată de la artizanii africani.

Dimensiuni:

  • lățime1 : 1 cm
  • lățime2: 2 cm
  • lățime3: 0,4 cm
  • lungime: reglabilă

Majoritatea brățărilor au modelul neuniform, iar această caracteristică le face unice 😉.

  • Preț: 120 lei – stoc epuizat

befunky_2022-10-2_18-59-49

Coliere

Iar acum, având în vedere că vom avea multe coliere în această colecție, vă spun tot ce trebuie să mai știți despre ele 😉:

🔸Sunt confectionate prin tehnica macrame dintr-un fir de polyester cerat, de calitate foarte buna, fabricat in Brazilia. Datorita acestui fir, colierele sunt rezistente la apa si nu isi pierd culoarea in timp.
🔸Lungimea colierelor este reglabila, astfel se pot ajusta in functie de tinuta.
🔸Majoritatea colierelor sunt unisex, deci pot fi purtate atat de femei, cat si de barbații.

Colectia „Maasai Art”

Sunt confectionate din mărgele de sticlă, cele triunghiulare fiind specifice tribului Maasai. Se numesc „NGALASHII”, reprezintă colții ascuțiți ai leului, conferă putere si curaj purtătorului, aduc noroc și apără de spiritele rele. Sunt purtate atât de femeile, cât și de bărbatii acestui trib.

  • Pret: 65 lei 

Colectia „Makonde Art”

Atât statuetele, cât și mărgelele sunt din lemn de eben (abanos), sculptate manual de tribul Makonde.

Dimensiunile amuletelor:

🔸 Rinocerul negru: 7,5x2x1cm
🔸 Rinocerul maro (el este tot din lemn de eben 🙂, iar mărgelele sunt din mahon): 4x5x1cm

Pentru a vă putea imagina mai ușor dimensiunile, am făcut poze și cu fotomodelul din dotare 🙂 (dar trebuie avut în vedere că el este micuț… 👩‍👦).

  • Preț: 120 lei – stoc epuizat

Cercei

Cum toată lumea vroia cercei – ceea ce eu nu am… – , am găsit o modalitate minunată de a ajuta organizația „Her jurney to school”: am cumpărat de la ei, oferind astfel suport atât femeilor maasai care le confecționează, cât si organizației, care luptă pentru facilitarea dreptului fetelor maasai la educație… Le voi revinde cu un profit minim (cât să acopere transportul și cheltuielile cu vânzarea) și toată lumea va fi fericită 🙂💖.

Dimensiuni:

  • lungimile sunt variabile:
      • cele foarte lungi: 12-13 cm (fără tortiță)
    • cele ovale: 5,5 cm (fără tortiță)
    • cele rotunde cu atârnători: diam. 4 cm , lungime 6 cm (fără tortiță)
    • cele rotunde, mari: diam. 6 cm

  • Preț: 65 lei

z|

Lasă un comentariu